Kategorie

Najlepiej sprzedające się

Regulamin

Prywatny sklep internetowy Płytkizopoczna.pl prowadzony jest przez F.H.U. CERSOFT właściciel DAMIAN BROLA 

Dzielna 92

26-300 Opoczno

NIP : 768-167-00-98

REGON : 101434507

1. Oferta sklepu

Prezentowane ceny na sklepie są cenami brutto.

Dekoracje do płytek sprzedawane są sztuki .

Płytki ceramiczne ścienne i podłogowe sprzedawane są na pełne opakowania.

2. Zamówienia

Zamówienia można składać bezpośrednio na sklep internetowy www.plytkizopoczna.pl jak i drogą elektroniczną na adres biuro@plytkizopoczna.pl .
Zamówienie składane w sklepie internetowym są weryfikowane i potwierdzane drogą elektroniczną .  Czas realizacji zamówienia od 3 do 10 dni roboczych ( jeśli towar zamawiany jest dostępny na magazynie naszego dystrybutora). Przy wysyłce z różnych magazynów mogą zostać  naliczane dodatkowe koszt dostawy o czym klienta zostanie wcześniej poinformowany  ( zapytaj sprzedawcę o szczegóły) .

Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem celem ustalenia dostępności zamawianego towaru.

Przygotowane wyceny przez sklep dla klientów  ważne są do 48 godzin od momentu przesłania.Po upływie tego czasu prosimy o kontakt ze sklepem celem weryfikacji cen oraz dostępności towaru.


  3. Towar pod zamówienie

Sklep przy tej opcji może zażądać zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia o czym klient zostanie poinformowany.

Czas realizacji w/w zamówienia od 9 do 15 dni roboczych jeżeli towar jest dostępny na platformie sprzedażowej producenta.

Towar pod zamówienie , brak możliwości zwrotu .

                                                           4. Transport

Wysyłki paletowe  obsługiwane są przez następujące firmy :

  • Schenker , Poczta Polska, Raben , Jas FBG ,UPS , POCZTEX , PEKAES
  • Palety są bezzwrotnym nośnikiem.

Płytki ceramiczne wysyłane są na paletach za pośrednictwem firm kurierskich JAS FBG , SUUS , SCHENKER, POCZTA POLSKA , DHL lub własnym transportem.Dostawa odbywa się samochodem z windą , rozładunek towaru z auta.Kurier nie wnosi towaru do mieszkania , lokalu lub garażu.


5. Reklamacja towaru

Klient który otrzymał towar zakupiony w naszym sklepie ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.
W razie jakichkolwiek niezgodności dotyczących otrzymanego towaru bądź uszkodzeń, klient ma 48 godzin na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika oraz spisanie protokół niezgodności lub uszkodzeń z firmą kurierską która dostarczała towar .

Taki protokół wraz z dokumentacją fotograficzną i dowodem zakupu jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.

Wszystkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru prosimy składać na adres e-mail : biuro@plytkizopoczna.pl w tytule wpisując nr zamówienie, proformy lub faktury. 

Reklamacje dotyczące jakości towaru należy składać bezpośrednio na adres e-mail : biuro@płytkizopoczna.pl 

Takie zgłoszenie powinno zawierać : 

- numer zamówienia lub nr proformy 

- dane gdzie znajduje się towar 

- numer faktury vat

- nazwę towaru , kod produktu , nr partii towaru , informację dotyczącą reklamowanej ilości oraz rodzaj stwierdzonej wady.

                                                        6. Zwrot towaru 

Towar zwracany musi być spakowany na pelcie i odpowiednio przygotowany do transportu nie może być uszkodzony oraz musi posiadać oryginalne opakowania z nazwą i numerem partii towaru.

Zgłoszenia o zwrot towaru prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@plytkizopoczna.pl .

Takie zgłoszenie musi zawierać zdjęcie etykiety towaru numer zamówienia oraz dane gdzie był wysyłany towar.

Sklep kieruje do klienta dane do zwrotu towaru. Każdorazowy zwrot musi przejść taką weryfikację oraz otrzymać potwierdzenie z danymi do zwrotu.

Zwrot towaru rozliczany jest w postaci korekty oraz przelewu bankowego po odbiorze towaru. Czas rozliczenia korekty do 14 dni.

Sklep nie przyjmuje zwrotu w postaci pozostałości pojedynczych opakować. 

Zwrot towar do sprzedawcy leży po stronie kupującego.


Po złożeniu zamówienia prosimy nie wykonywać przelewu.
Pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówionego towaru.