Prywatny sklep internetowy Płytkizopoczna.pl prowadzony jest przez F.H.U. CERSOFT właściciel DAMIAN BROLA
Dzielna 92
26-300 Opoczno
NIP : 768-167-00-98
REGON : 101434507
Prezentowane ceny na sklepie są cenami brutto.
Dekoracje do płytek sprzedawane są sztuki .
Płytki ceramiczne ścienne i podłogowe sprzedawane są na pełne opakowania.
Zamówienia można składać bezpośrednio na sklep internetowy www.plytkizopoczna.pl jak i drogą elektroniczną na adres biuro@plytkizopoczna.pl .
Zamówienie składane w sklepie internetowym są weryfikowane i potwierdzane drogą elektroniczną . Czas realizacji zamówienia od 3 do 10 dni roboczych ( jeśli towar zamawiany jest dostępny na magazynie naszego dystrybutora). Przy wysyłce z różnych magazynów mogą zostać naliczane dodatkowe koszt dostawy o czym klienta zostanie wcześniej poinformowany ( zapytaj sprzedawcę o szczegóły) .
Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem celem ustalenia dostępności zamawianego towaru.
Przygotowane wyceny przez sklep dla klientów ważne są do 48 godzin od momentu przesłania.Po upływie tego czasu prosimy o kontakt ze sklepem celem weryfikacji cen oraz dostępności towaru.
Sklep przy tej opcji może zażądać zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia o czym klient zostanie poinformowany.
Czas realizacji w/w zamówienia od 9 do 15 dni roboczych jeżeli towar jest dostępny na platformie sprzedażowej producenta.
Towar pod zamówienie , brak możliwości zwrotu .
Wysyłki paletowe obsługiwane są przez następujące firmy :
Płytki ceramiczne wysyłane są na paletach za pośrednictwem firm kurierskich DHL, PEKAES, SCHENKER, POCZTA POLSKA JAS FBG lub własnym transportem.Dostawa odbywa się samochodem z windą , rozładunek towaru z auta.Kurier nie wnosi towaru do mieszkania lub garażu.
Klient który otrzymał towar zakupiony w naszym sklepie ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.
W razie jakichkolwiek niezgodności dotyczących otrzymanego towaru bądź uszkodzeń, klient ma 48 godzin na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika oraz spisanie protokół niezgodności lub uszkodzeń z firmą kurierską która dostarczała towar .Taki protokół wraz z dokumentacją fotograficzną i dowodem zakupu jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. Wszystkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru prosimy składać na adres e-mail : biuro@plytkizopoczna.pl w tytule wpisując nr zamówienie, proformy lub faktury.
Towar zwracany musi być spakowany na pelcie i odpowiednio przygotowany do transportu nie może być uszkodzony oraz musi posiadać oryginalne opakowania z nazwą i numerem partii towaru.
Zgłoszenia o zwrot towaru prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@plytkizopoczna.pl .Takie zgłoszenie musi zawierać zdjęcie etykiety towaru numer zamówienia oraz dane gdzie był wysyłany towar. Sklep kieruje do klienta dane do zwrotu towaru. Każdorazowy zwrot musi przejść taką weryfikację oraz otrzymać potwierdzenie z danymi do zwrotu.
Sklep nie przyjmuje zwrotu w postaci pozostałości pojedynczych opakować.
Zwrot towar do sprzedawcy leży po stronie kupującego.
Po złożeniu zamówienia prosimy nie wykonywać przelewu.
Pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówionego towaru.
Szybki kontakt ze sklepem:
e-mail: biuro@plytkizopoczna.pl
tel.: 697 531 191
F.H.U. Cersoft Damian Brola
Dzielna 92, 26-300 Opoczno
NIP: 768-167-00-98, REGON 101434507
KONTO: BANK PEKAO SA
62 1240 3129 1111 0010 7797 0155
Zapisz się do newslettera, aby być na bieżąco z nowościami.
Copyright © 2018 Płytki z Opoczna. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w przeglądarce. | zamknij |