Kategorie

Najlepiej sprzedające się

Regulamin

Sklep internetowy Płytkizopoczna.pl prowadzony jest przez F.H.U. CERSOFT właściciel DAMIAN BROLA 

NIP : 768-167-00-98

REGON : 101434507

1. Oferta sklepu

Prezentowane ceny na sklepie są cenami brutto.

Dekoracje do płytek sprzedawane są sztuki .

Płytki ceramiczne ścienne i podłogowe sprzedawane są na pełne opakowania.

2. Zamówienia

Zamówienia można składać bezpośrednio na sklep internetowy www.plytkizopoczna.pl jak i drogą elektroniczną na adres biuro@plytkizopoczna.pl .
Zamówienie składane w sklepie internetowym są weryfikowane i potwierdzane drogą elektroniczną .  Czas realizacji zamówienia od 3 do 10 dni roboczych ( jeśli towar zamawiany jest dostępny na magazynie naszego dystrybutora). Przy wysyłce z różnych magazynów mogą zostać  naliczane dodatkowe koszt dostawy o czym klienta zostanie wcześniej poinformowany  ( zapytaj sprzedawcę o szczegóły) .

Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem celem ustalenia dostępności zamawianego towaru.


  3. Towar pod zamówienie

Sklep przy tej opcji może zażądać zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia o czym klient zostanie poinformowany.

Czas realizacji w/w zamówienia od 9 do 15 dni roboczych jeżeli towar jest dostępny na platformie sprzedażowej producenta.

Towar pod zamówienie , brak możliwości zwrotu .

                                                           4. Transport

Wysyłki paletowe  obsługiwane są przez następujące firmy :

  • Schenker , Poczta Polska, Raben , Jas FBG ,UPS , POCZTEX , PEKAES
  • Palety są bezzwrotnym nośnikiem.

Płytki ceramiczne wysyłane są na paletach za pośrednictwem firm kurierskich DHL, PEKAES, SCHENKER, POCZTA POLSKA JAS FBG lub własnym transportem.Dostawa odbywa się samochodem z windą , rozładunek towaru z auta.Kurier nie wnosi towaru do mieszkania lub garażu.


5. Reklamacja towaru

Klient który otrzymał towar zakupiony w naszym sklepie ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.
W razie jakichkolwiek niezgodności dotyczących otrzymanego towaru bądź uszkodzeń, klient ma 48 godzin na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika , po czym ma obowiązek spisać protokół niezgodności lub uszkodzeń z firmą kurierską która dostarczała towar .Taki protokół wraz z dokumentacją fotograficzną i dowodem zakupu jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni. Wszystkie reklamacje dotyczące zakupionego towaru prosimy składać na adres e-mail : biuro@plytkizopoczna.pl w tytule wpisując nr zamówienie, proformy lub faktury. 

                                                        6. Zwrot towaru 

Towar zwracany musi być spakowany na pelcie i odpowiednio przygotowany do transportu nie może być uszkodzony oraz musi posiadać oryginalne opakowania z nazwą i numerem partii towaru.

Zgłoszenia o zwrot towaru prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@plytkizopoczna.pl .Takie zgłoszenie musi zawierać zdjęcie etykiety towaru numer zamówienia oraz dane gdzie był wysyłany towar. Sklep kieruje do klienta dane do zwrotu towaru. Każdorazowy zwrot musi przejść taką weryfikację oraz otrzymać potwierdzenie z danymi do zwrotu.

Sklep nie przyjmuje zwrotu w postaci pozostałości pojedynczych opakować. 

Zwrot towar do sprzedawcy leży po stronie kupującego.


Po złożeniu zamówienia prosimy nie wykonywać przelewu.
Pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówionego towaru.