Kategorie

Regulamin

Sklep internetowy Płytkizopoczna prowadzony jest przez F.H.U. CERSOFT właściciel DAMIAN BROLA 

NIP : 768-167-00-98

REGON : 101434507


1. Oferta sklepu

Prezentowane ceny są cenami brutto.

Dekoracje sprzedawane są sztuki .

Płytki ceramiczne ścienne i podłogowe sprzedawane są na pełne opakowania.


2. Zamówienia

Zamówienia można składać bezpośrednio na sklep internetowy www.plytkizopoczna.pl jak i drogą elektroniczną na adres biuro@plytkizopoczna.pl .
Zamówienie składane w sklepie internetowym są weryfikowane i potwierdzane drogą elektroniczną .  Czas realizacji zamówienia od 3 do 5 dni roboczych ( jeśli towar zamawiany jest dostępny na magazynie naszego dystrybutora). Zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem celem ustalenia dostępności zamawianego towaru.


3. Towar pod zamówienie

Sklep przy tej opcji może zażądać zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia o czym klient zostanie poinformowany.

Czas realizacji w/w zamówienia od 9 do 15 dni roboczych jeżeli towar jest dostępny na platformie sprzedażowej producenta.


4. Transport

Odbiór osobisty

  • Jest możliwy po wcześniejszym ustaleniu dnia oraz godziny odbioru.
  • Przygotowanie towaru do odbioru osobistego do 2 dni roboczych.
  • Opcja odbioru osobistego jest płatna 40.00 zł. (opłata naliczana tylko przy odbiorze osobistym)

Paczki do 25 kg

  • Poczta Polska, DPD,UPS
  • PALETY EURO

Płytki ceramiczne wysyłane są na euro-paletach za pośrednictwem firm kurierskich DHL, PEKAES, SCHENKER, POCZTA POLSKA lub własnym transportem.
Towar wysyłany przez firmę FHU Cersoft jest ubezpieczony od uszkodzeń powstałych w transporcie.


5. Reklamacja towaru

Klient który otrzymał towar zakupiony w naszym sklepie ma obowiązek sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.
W razie jakichkolwiek niezgodności dotyczących otrzymanego towaru bądź uszkodzeń, klient ma 12-h na zgłoszenie reklamacji do sprzedawcy, po czym ma obowiązek spisać protokół niezgodności lub uszkodzeń z firmą kurierską która dostarczała towar .Taki protokół wraz z dowodem zakupu jest podstawą do uwzględnienia reklamacji.


Po złożeniu zamówienia prosimy nie wykonywać przelewu.
Pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówionego towaru.